Forum Dark Side of the MooN Strona Główna Dark Side of the MooN
Znajdujesz się na terenie Sojuszu DSM!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

I oto na nas przyszedł czas ;(
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dark Side of the MooN Strona Główna -> Archiwalne posty forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 12:59, 30 Sie 2006    Temat postu:

Cóż, przejście na eko, kiedy nie ma się czasu dużo grać jest moim zdaniem dobrym pomysłem (sam tak robię).
Co do obrony - ja posiadam na każdej z planet po 250 WR, 250 LDL, 100 CDL, 10 Gauss, 10 plazm, 20 PR i to mi wystarcza na 3dniową nieobecność (czyli jakieś 1M surowców zalegające na planecie). Jeśli zaś chodzi o flotę, dobrze jest zbudować sobie porządny bunkier na księżycu i robić nią długie FSy ze zwożoną surówką z planet (trzeba mieć dużo DT Smile ). Im dłuższy FS, tym mniej deuteru schodzi więc paliwo nie stanowi tu problemu.
Po co zostawiać flotę? Nigdy nie wiadomo kiedy może się przydać. A nuż w dzień kiedy możesz sobie posiedzieć znajdziesz coś do zezłomowania.
Tak więc ja bym statków nie rozwalał na miejscu Joego.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raistlin (magius)
Gość






PostWysłany: Śro 13:06, 30 Sie 2006    Temat postu:

dzięki ramiel i chyba tak zrobie....bo nie chce teraz pozbywac się konta by potem żałować że zostawilem konto a teraz dostalem inne bo zżylem sie ze swoim:) mam juz wszędzie nanity w tym na 3 na 2 lvl:) może punktow nie mam za dużo ale pocieszam się myślą że większość tych punktow to ekonomia:) w takim razie musialbym zrobic nastepujący manewr bo skonczeniu budowy teleportera kasuje stocznie do 2 lvl i rozbudowuje sotcznie aby móć mieć plazmy pewenie falange teżbym skasował (mam 7 poziom fabryki robotow i 1 falangi) a obrone dostosować.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 13:07, 30 Sie 2006    Temat postu:

Styl gry jaki chcecie uprawiać mam już przerobiony - nie tu na u19, bo tu jestem często, ale na u2. Doszedłem tym sposobem do top 135, bez wysiłku, ze spóźnieniem, złomowaniem po drodze i bez farmienia. Dorobiłem sie grawitonów, 3 moonów i bunkra na jednym z nich nie ustępującego prawie niczym temu który tu posiadam. Wszystko to z logowaniem średnio co 24-92h (jak mi się che - zero regularności).

Rozmawaiłęm już Joe Black na temat obrony, Co do tych 400 krążków. Nie musisz ich złomować. Krążownik to bardzo wdzięczne stateczki, które nie są wcale takie łatw do zezłomowania. Możesz je porozrzucać po wszystkich koloniach, albo obudować je plazmami. Duet krążki + plazmy to jest chyba najcieższy zgrzyt dla agresora w całej tej grze. Krążków nie da się zezłomować z zyskiem nawet 1kkkkk LM. Mało tego... jak wytrzymają ponad 1 runde to się lepiej spisują od CDL - zadają większe straty (działają prawie jak obrona - oczywiście TYLKO w przypadku LM).

Do gry na eko w waszym wydaniu potrzeba kilku rzeczy:
- planetki ~200 pól (w naszej frakcji uważa sie to za minimum).
- obrona na koloniach
- odpowiednie magazyny
- bunkier do zwożenia surówki (nie ma czasu na zbieranie transportów i wysyłanie wszystkiego jednym FSem) - najlepszy na moonie bo nie tamuje wydobycia
- brak floty, ewentualnie bardzo długi FS, ale to uciążliwa sprawa, bo wciąż coś tam trzeba pamiętać


Obrona na koloniach. Zależy od dwóch rzeczy. Tech. bojowej i poziomu kopalni... może jeszcze jedno - sąsiadów. Na u 2 nikt mnie nie skanuje (prawie - szukają floty i nic więcej). Obrone mam dużo słabszą niż to co może obronić. Ważne jest to żeby w razie czego szybko reagować. Jeśli ktoś przefarmi naszą kolonie to można zrobić dwie rzeczy. Częściej zwozić surówkę lub odbudować i powiększyć obronę (pierwsze odpada - wiadomo). Szybka reakcja zniechęci agresora.

Przy kopalniuach metalu ~26 i logowaniu co 3 dniu, oraz tech bojowej 11, proponuje następującą obrone.

LDL - 600
CDL - 300
Gauss - 20 (niekoniecznie)
Plazma - 20
20-40 PR (polecam 40 - Hopples może coś na ten temat powiedzieć Very Happy)

Uzasadnienie:
LDL nie powiększą strat agresora (nie przy takich techach - przy innych - może.. troszkę). Służą temu aby przynajmniej spora część CDL przetrwała pierwszą runde. To one będą koniem roboczym i to one zadecyduja o stratach w LM przeciwnika.
CDL - przy tech 11 nie będą działać idealnie. Przy równych techac dają 62,5% szans na zestrzelenie LMa. Przy tech 11 pewnie ten wpółczynnik moze spaść do ~50%. Wniosek. W pierwszej rudzie zestrzlą 150, a w drugiej ~75 LM. W III rundioze już ich nie będzie. Daje to straty w okolicach 225 LM + to co nabiją sobie gausy/plazmy. 680k m + 225k kryształu. Z plazmamida to straty ~1m. Trzeba odliczyć zebrany złom po agresorze i wychodzi ~700k + paliwo. Możemy zatem ochronić 1,5m surówki (tylko połowa zostanie zrabowana). Przy tych poziomach kopalni to wystarczy na 3 dni.
Plazmy - Siekają ow aż miło. Nie ma co liczyc. Bez LM nikt nie poleci Smile Wystarczy.

Pytania?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raistlin (magius)
Gość






PostWysłany: Śro 13:19, 30 Sie 2006    Temat postu:

wszystko jasne:) spoko wielkie dzieki teraz juz sam wszystko przejże i rozplanuje sobie jak i gdzie budowac i stane się tak nie opłacalny dla wrogow że nawt nie zechaćą mnie skanować. A krążki rozbije na dwie grupy i poustawiam na planetach gdzie mam leprzą obrone.
A co do planet to mam następujące wielkości:
163-matka, 183,232 -to jest 2 gala, 158 (bunkier:(() 99, 193,203 ,-4 gala
203,294-5 gala z tymze te konusy to jeszcze prezenty po Floydzie wiadomo floyd nastawiony był na flote wiem że jeśli bym kasował ta 99 dorobil bym kolonie w 5 gal idzieki czemu bym miał myśle dobrze planety rozmieszczone.
Czeka mnie dużo pracy:)
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 14:01, 30 Sie 2006    Temat postu:

99 to już liliput - tu już żadna gimnastyka nie pomoże. Co do rozmieszczenia - rozmieszczaj w róńych miejsca/róznych galach. Jak Cię najdzie ochota na farmienia - choćby tych z (i) to łatwiej będzie o cele. Należy pamiętać o jednym. Swiat ogame jest dwuwymiarowy. Jeśli chodzi o odległości.


Jeśli powiedzmy masz bunkier na 4:44:4 to waro mieć kolonie w galach 3 i 5. Czas transportu jest znosny, a kolonie możesz rozkładać w 3 i 5 gali nawet co 150 - 200 układów. Nowe szanse na farmy, a czas transportu do bunkra się nie wydłuży. odległość między galami to chyba ~200 układów.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raistlin (magius)
Gość






PostWysłany: Śro 14:19, 30 Sie 2006    Temat postu:

spoko esek juz sobie wszystko rozplanuje jeszcze raz wielkie dzięki:)
Jestem twoim dłużnikiem:)
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamato
Gość






PostWysłany: Śro 16:56, 30 Sie 2006    Temat postu:

dobra...Joe mnie namówil i zostaje Razz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Joe Black
Gość






PostWysłany: Śro 16:57, 30 Sie 2006    Temat postu:

Heros again Very Happy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 22:24, 30 Sie 2006    Temat postu:

i o co było tyle zamieszania? teraz tylko Maximusowi narobiliście smaka... Wink cieszę się ze zostajecie... Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 23:18, 30 Sie 2006    Temat postu:

Raistlin (magius) napisał:
Rozmawiałem wczroaj z Joe bardzo długo i starałem się mu wypersfadowac że urlop do nieczego nie prowadzi:/ W końcu do czegoś doszliśmy mianowicie.
Myśle że ani dla mnie ani dla Joe nie stanowiło by wielkiego problemu wchodzić na konto raz na dwa trzy dni na 30 minut,aby zrobic zsylke surowca.... Tylko jest jedno ale....trzeba byłoby przenieść się zdecydowanie na gre eko i z tego eko porządnie zarabiać....
I tutaj znowu potrzebowalibyśmy pomocy eska chociaż w materii obliczeń z obroną czyli musielibyśmy wyliczyć jaka obrona jest wystarczająca by utrzymać z dala agresora (i ta obrona musi przetrzymać z surowką z dwóch dni) mysleże kilka wyjaśnień eska i bysmy dali sobie rade. Poza tym istnieje kwestia floty. I tu chciałbym usłyszeć wasze zdanie....
Ja posiadam zaledwie 400 krążków ale postanowiłem że 300 poświęce na wzajemne proby moonowe a 100 będe rabował jak na moje napady to wystarczy a nikt leprzy nie skusi się na napad po 50 krążków(będ je miał rołożone w 2 miejscach po 50) i mysle że to dobre rozwiazanie. Natomiast u Joe jest inaczej on ma jedną z najleprzych flot w aka. Ja mu zaproponowałem sprzedaż na początku części floty na proby moonowe. Jeśli chciaelibyśmi mimo wszystko zostać bo naprawde trudno jest odejśćSad
Co wy o tym sadzicie. Oczywiście jeśli trafi się tydzień "luźny" wtedy bedzie można częściej siedzieć na ogame.[/b]
Heh:/ sam nie wiem:/ moim zdaniem lepiej juz grac na eko niż brac urlop mi wejście raz na dwa dni by nie przeszkadzało w nauce..... co wy o tym sądzicie?


ja tak teraz gram :] wchodze raz na jakis czas sciagam surowke i tyle a flotka na dlugim fsie :]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Klerkej
Gość






PostWysłany: Pią 20:21, 01 Wrz 2006    Temat postu:

Hehe niewazne jak gracie byle byscie zostali i zeby punkty przybywaly Smile.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dark Side of the MooN Strona Główna -> Archiwalne posty forum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin